Gruppträning

Välkommen till oss!

 

SCHEMA VÅR -19

GRUPPTRÄNING

 

Gymmix Delsbo kan erbjuda dig ett brett utbud av gruppträning i olika former där du jobbar med hela kroppen. Checka in till höger innan passet!

 

Vi förmedlar rörelseglädjen till ett fortsatt aktivt liv!

MOTION LÄTT

Ett pass utan hopp med mjuka rörelser. Där du tränar rörlighet, styrka och kondition. Vi avslutar med stretch och avslappning.

Ledare: Margitta Gustavsson

 

KOM  IGÅNG

Är passet för dig som vill ändra din livstil, bli mer aktiv och vill hitta rörelseglädjen. Passar dig som är helt otränad, bär på övervikt eller känner dig obekväm med träning.

 

Vi fokuserar på funktionell träning som stärker din kropp inifrån och ut. Vi anpassar efter dina förutsättningar och utlovar effektiv träning oavsett vart du befinner dig.

 

Vill du hitta glädjen i att röra dig ska du prova detta pass!!!

Ledare: Sandra Winblad von Walter

 

VÅRA PASS

 

Alla våra pass är i Edehallen bredvid badhuset i Delsbo, precis vid Ede skola. Du behöver inte boka dig på passet innan utan det är bara att komma. Dörren öppnas 15 min innan passet, det finns tillgång till omklädningsrum, dusch och bastu.

FUNKTIONELL TRÄNING

Träning där du använder flera muskelgrupper samtidigt, där du utmanas i styrka, uthållighet och flexibilitet. Rätt stort fokus ligger på coremuskulatur. Passet kan anpassas så att det passar alla.

Ledare: Emma Nyberg

 

CIRKELTRÄNING

Stationsträning med fokus på både styrka och kondition. Kroppen utmanas med hjälp av redskap och egen kroppsvikt. Rolig och effektiv träning i grupp. Du anpassar intensiteten efter din egna förmåga!

Ledare: Veronica Canovas

 

CORE

Core innebär att du tränar i naturliga rörelser och bygger upp en grund styrka som du kan utnytja i vardagen. Syftet är att öva upp styrka, balans och flexibilitet i coremuskelaturen. Ett styrkepass där du använder kroppen som redskap. Effektiv träning för rygg, mage och bålstabilitet.

 

Utmana dig själv i styrka, balans, stabilitet och rörlighet.

Ledare: Karin Månsson

 

SÖNDAGSFYS

Ett högintensivt pass där vi arbetar i olika intervaller. Ibland använder vi redskap och ibland får kroppen vara motståndet. Fokus på både styrka och kondition!

 

Välkommen på ett perfekt avslut på veckan!

Ledare: Karin Månsson

HIIT

Högintensiv intervallträning på 30 minuter där fokus ligger på kondition!

Ledare: Stina Marklund

 

AMP

Amp står för Athletic movement performance och är ett grupptränings koncept som handlar om att bygga upp en bättre grundbas i din träning för sedan kunna maximera och finslipa toppen i din träning och hälsa. Detta koncept är indelat i tre delar Flow ( Rörelse), Gymnastic (stabilitet) och Strength (grundstyrka). Detta pass är individanpassat och kraven sätts efter utövarens förutsättningar. Amp passar nybörjare, den vältränade personen samt elitidrottaren. Varmt välkomna! 

Ledare: Karin, Veronica, Pia, Emma

 

Efit

EFIT är inspirerad av den populära träningsformen Crossfit. Ständigt varierad funktionell träning. EFIT består av korta, intensiva övningar som genomförs under en bestämd tid. Passet avslutas med stabilitet och stretch. Välkomna till en grym genomkörare!

Ledare: Ann Dolk Schröder

 

STARK

Ett fysiskt lite hårdare pass för fölk som vill komma iform

Ledare: Per Sundqvist

 

SOMAMOVE

SOMA MOVE är en unik helkroppsträning utan redskap som sker barfota på en yogamatta.

Under 45 minuter flödar du genom 4-6 förbestämda mönster av rörelser som upprepas i flera repetitioner tills svetten lackar. Träningen förbättrar både mobilitet och styrka och stimulerar till en kropp i balans och ett sinne i närvaro.Med suggestiv och kraftfull musik (utan takt att följa) och en individuell

anpassning, är SOMA MOVE en belönande träningsupplevelse!

Ledare: Emma Nyberg